Informații utile

Informații despre hotel

Regulile COVID-19

ACTUALIZARE COVID-19:

Urmărim îndeaproape informațiile  Ministerului Sănătății al Republicii Moldova, și declarațiile Organizației Mondiale a Sănătății cu privire la cazurile noi de COVID-19 și urmăm îndrumările acestora precum și pe cele ale departamentelor locale de sănătate publică. 

Așa cum a fost întotdeauna, securitatea oaspeților și angajaților noștri rămâne prioritatea noastră. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriei și pentru a oferi flexibilitate maximă.

Vom continua să actualizăm această pagină cu cele mai recente informații privind siguranța călătoriilor, flexibilitatea rezervării, punctele și statutul de membru al programului nostru de loialitate și sprijinirea comunității noastre.

SĂNĂTATE ȘI IGIENĂ

Hotel Lion’s este pregătit să-și primească oaspeții. Pentru a putea menține aceste simple libertăți pe termen lung, fără teamă,am implementat măsuri sporite de curățenie și igienizare a hotelului în baza unor fluxuri și proceduri întocmite cu respectarea tuturor recomandărilor oficiale și cele ale specialiștilor.Conform ordinului nr. 213, emis de  Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul virus SARS CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul economiei, pe durata stării de alertă, se respecta următoarele măsuri:

De către angajați: fiecare membru al personalului hotelier respectă cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, cum ar fi:

  • igiena mâinilor
  • distanțarea fizică;
  • evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii cu mâinile neigienizate;
  • respectarea igienei respiratorii;
  • respectarea recomandării de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală medicului de familie, dacă are simptome specifice bolii.

La recepția hotelului::

  • Menținem toate echipamentele de protecție necesare la dispoziția angajaților și clienților – măști , dispensare cu gel dezinfectant;
  • Monitorizăm incidentele relevante, cum ar fi cererile pentru consultații medicale sau valori mari ale temperaturii;

În camerele oaspeților: am implementat protocoale riguroase de curățenie și dezinfectare, cu o atenție deosebită acordată obiectelor cu atingere frecventă. Spălarea și dezinfectarea suprafețelor din camere și a spațiilor comune se face cu soluții dezinfectante pe bază de alcool sau clor, avizate conform Ministerului Sănătății.

În zonele publice:  acordăm o atenție deosebita curățeniei și dezinfecției acestor zone – recepția  hotelului, zonele de așteptare, lifturi și butoanele lifturilor, mânerele ușilor, toalete publice, etc. Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane odată sau membrii aceleiași familii, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului.

În restaurante și baruri: am adaptat serviciile permise de alimentație publică, în conformitate cu recomandările curente și viitoare, privind siguranța angajaților, a oaspeților și alimentelor. Am sporit numărul de distribuitoare cu senzori  pentru dezinfectarea mâinilor, atât în spațiile pentru clienți cât și în cele pentru angajați.

Zone administrative:Protocoalele de verificare a stării de sănătate și a temperaturii sunt efectuate la intrarea în tură a fiecărui angajat, iar în zonele în care aceștia lucrează, frecvența de curățare a fost sporită.

SIGURANȚA TA, PRIORITATEA NOASTRĂ!

Informații pentru oaspeți

Vă informăm că în Hotelul Lion’s se respectă reglementările privind protecția datelor cu caracter personal și a dreptului la viață privată și confidențialitate, în tot procesul de monitorizare a oaspeților.

La momentul rezervării, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

  1. În cadrul hotelului:
  • În spațiile publice închise se instituie obligativitatea de a purta masca de protecție;
  • Consultați și respectați afișajele informative din cadrul hotelului, referitoare la măsurile de siguranță sanitară;
  • Evitați călătoriile în cazul în care aveți simptome specifice virusului Covid 19;
  • Atât timp cât legislația o impune, vom monitoriza temperatura tuturor persoanelor care intră în hotelurile noastre, folosind termo-scannere de la distanta, fără contact uman;
  • Oaspeții care în timpul șederii vor avea simptome respiratorii vor fi îndrumați să rămână în camerele lor, până când vor fi consultați de către un medic (conducerea hotelului se va ocupa imediat de aceasta si va oferi recomandări de igienă de bază, dacă este nevoie).
  • Personalul hotelier va promova în permanență în rândul oaspeților măsurile de distanțare fizică, purtarea măștii, curățarea mâinilor și igiena respiratorie;
  • În cazul în care, în cadrul hotelului, în rândul personalului sau oaspeților apare un caz confirmat de COVID-19, conducerea hotelului va contacta Direcția de Sănătate Publică pentru efectuarea anchetei epidemiologice și stabilirea măsurilor ce se impun.
  1. Pentru o claritate a măsurilor, vă invităm să consultați detaliile următoare:
  • distanțarea socială presupune abținerea de la îmbrățișare, pupat sau strângerea mâinilor în cadrul interacțiunilor cu alte persoane. Aceasta presupune menținerea unei distanțe de cel puțin 1.5 m și evitarea oricărei persoane care tușește sau strănută;
  • igiena mâinilor  înseamnă spălarea mâinilor în mod regulat și riguros cu apă și săpun și dezinfecția cu un dezinfectant de mâini pe bază de alcool; se recomandă dezinfectarea mâinilor după orice schimb de obiecte (bani, carduri de credit) cu alte persoane;
  • igiena respiratorie înseamnă acoperirea gurii și a nasului cu pliul cotului sau cu un șervețel, în caz de tuse sau strănut; șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac;
  1. Alte informații de interes aplicabile în perioada stării de alertă – conform măsurilor publicate de autorități, cele de mai jos sunt provizorii, urmând să revenim cu informații actualizate în momentul în care apar modificări:
  • Restaurantul și barul din incinta hotelului sunt acum deschise, iar oaspeții au obligația respectării normelor de distanțare fizică (familiile de până la 6 persoane pot lua loc la aceeași masă. În cazul oaspeților care nu fac parte din aceeași familie, ocuparea maximă la masă este de 4 persoane).
  1. Politica de anulare

Ca răspuns la schimbarea condițiilor pieței,Hotel Lion’s se angajează să asigure oaspeților noștri o experiență flexibilă în această perioadă provocatoare.

Rezervările individuale pot fi anulate gratuit cu până la 2-7 zile înainte de sosire, doar în cazul în care nu sunt de tip ”Early Booking”, cu discount-uri sau pachete care sunt supuse unor condiții de plată anticipată. Eventualele anulări ale unor evenimente speciale vor fi evaluate de la caz la caz de către hotel. Pentru rezervările de grup, vom lucra strâns cu dvs., de la caz la caz, pentru a gestiona orice modificare sau anulare.

Dacă rezervarea dvs. a fost făcută prin intermediul unei agenții de turism online (cum ar fi booking.com, expedia.com, etc) sau printr-o altă platformă profesională de rezervări (Hotelbeds), contactați direct furnizorul de rezervări pentru modificări sau anulări.

În cazul în care un caz de COVID-19 este confirmat în cadrul hotelului, în rândul personalului sau al oaspeților, conducerea hotelului va contacta Direcția de Sănătate Publică și va lua măsurile corespunzătoare pentru a asigura siguranța generală.

Politica de date cu caracter personal

Dragi oaspeți,

Hotel Lion’s  face tot posibilul să ofere produse, servicii și experiențe extraordinare tuturor clienților noștri. Ne bucurăm că sunteți oaspetele nostru și prețuim loialitatea dvs. Suntem conștienți de faptul că, în zilele noastre, confidențialitatea reprezintă un aspect important și tocmai din acest motiv, am dezvoltat această Politică. Explicăm în acest fel practicile noastre cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. prin intermediul acestui site, prin comunicări scrise sau verbale cu noi, atunci când beneficiati de produsele și serviciile Hotel Lion’s.

Prelucrarea datelor cu caracter personal ajută la atingerea obiectivelor fiecărei organizații și este strâns legată de principalele sale activități. Cu toate acestea, prelucrarea datelor cu caracter personal este obiectul reglementărilor naționale sau internaționale specifice. Cerințele de prelucrare a datelor cu caracter personal în Uniunea Europeană (UE) sunt stabilite în prezent prin Regulamentul general al UE privind protecția datelor (GDPR). GDPR va fi aplicat începând cu data de 25 mai 2018.

Datele cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice,economice, culturale sau sociale.
Această „Politică” se referă la datele personale ale clienților noștri, ale partenerilor de afaceri, ale altor persoane care intră în contact cu noi sau care vizitează locațiile noastre, angajați sau persoane aflate în proces de angajare, colaboratori etc. și se aplică datelor cu caracter personal colectate prin: e-mail, direct la recepție, formulare diverse, CV-uri, înregistrări video, web-site, social media. În scopul desfășurării activității, S.R.L ,,Hotel Lion’s”. poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal, necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim. Aceste date pot fi, dar nu se limitează la: nume, prenume, cetățenie, țara și localitatea de domiciliu, telefon, adresa de e-mail, imagini video, fotografii, etc.

Politica de protecție a datelor cu caracter personal descrie :

  • Scopurile pentru care colectăm și modul în care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal;
  • Modul în care colectăm date cu caracter personal;
  • Temeiul procesării pentru scopurile de mai sus;
  • Categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm;
  • Perioada de stocare în vederea procesării;
  • Drepturile dumneavoastră și modul în care puteți să le exercitați;
  • Către cine putem transmite aceste date.

Datele personale pe care le colectăm:

  • Prenumele, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul și seria cărții de identitate/pașaport, țara și  localitatea de domiciliu ;
  • Datele cardului de credit (tipul cardului, numărul cardului de credit, numele titularului, data expirării și codul de securitate);
  • Informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cereri speciale (alergeni, regimuri alimentare specifice, copii), observații despre preferințele serviciilor dumneavoastră (inclusiv preferința pentru tipul de cameră, facilități sau orice alte servicii utilizate);
  • Informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dumneavoastră de marketing sau în cursul participării la sondaje, concursuri sau oferte promoționale;

Când vizitați website-urile noastre, chiar dacă nu efectuați o rezervare sau nu comandati un produs/serviciu, este posibil să colectăm anumite date personale, cum ar fi adresa IP, browser-ul pe care îl utilizați și informații despre sistemul de operare, versiunea aplicației, setările de limbă și paginile care v-au fost arătate. Dacă utilizați un dispozitiv mobil, este posibil să colectăm, de asemenea, date care identifică dispozitivul mobil, setările și caracteristicile specifice dispozitivului și detaliile privind latitudinea și longitudinea. Când efectuați o rezervare, sistemul nostru înregistrează prin ce mijloace și de pe care website-uri ați făcut rezervarea. Dacă aceste date vă pot identifica ca persoană fizică, aceste date sunt considerate date personale care fac obiectul prezenței Politici de protectie a datelor cu caracter personal. Puteți alege oricând ce date personale (dacă există) doriți să furnizați.

    SCOPUL PENTRU CARE COLECTĂM ȘI MODUL ÎN CARE FOLOSIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

S.R.L. ,,HOTEL LION’S”. colectează date în următoarele cazuri:

  1. Dacă sunteți un client sau un potențial client al Hotelului:

Avem obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.

1.1.  Pentru a vă oferi serviciile noastre

Vă solicităm date pentru:

– a vă putea rezerva camere, a obține confirmarea rezervării și a altor servicii în hotelul nostru;

 – a vă putea rezerva mese în cadrul restaurantului, a obține confirmarea rezervării și a altor servicii în hotelul nostru;

– este posibil sa trebuiasca sa răspundem și să rezolvăm cererile pe care le-ați transmis;

Pentru scopurile mai sus menționate vă cerem consimțământul/acordul și vă solicităm numărul de telefon și adresa de poștă electronică, în mod expres; avem ca temei al prelucrării interesul nostru legitim.

Vă solicităm date pentru:

– a vă putea caza în hotelul nostru; prelucrarea datelor cu caracter personal se face, în acest caz, în baza unei obligații legale;

– a rezerva o locatie, în vederea organizării unui eveniment, având ca temei de prelucrare interesul legitim al hotelului, precum și executarea unui contract.

1.2.  Pentru a comunica cu dumneavoastră înainte, în timpul și dupa sejurul dumneavoastră.

Este important pentru noi să putem comunica cu dumneavoastră în scopuri variate, cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastră asupra serviciilor noastre, acela de a soluționa diverse sesizări ale dumneavoastră sau acela de a vă putea oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic.

1.3.   Respectarea obligațiilor legale

În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.

1.4.  Trimiterea de informații (newsletter)

Vă solicităm date pentru a vă trimite informări comerciale/newslettere, în format electronic. Pentru acest lucru vă cerem consimțământul/acordul și vă solicităm adresa de poștă electronică, în mod expres; avem ca temei al prelucrării interesul nostru legitim.

Vă puteți retrage oricând consimțământul, exprimând astfel opțiunea dumneavoastră de a nu mai primi newsletter-ul nostru în viitor, făcând click pe „dezabonare” atunci când primiți e-mailul respectiv.

Categoriile de date prelucrate în contextul relației noastre cu dumneavoastră sunt numele și prenumele, numărul de telefon, adresa/domiciliul, adresa de poștă electronică, precum și alte date personale pe care ni le puteți furniza direct.

1.5 Analiza, îmbunătățirea și cercetare

Utilizăm datele personale pentru a efectua sondaje de piață și analize în vederea îmbunătățirii serviciilor noastre. Este posibil sa implicam o terta parte sa facă acest lucru în numele nostru. Putem dezvalui rezultatele unor astfel de cercetari, inclusiv unor terte parti, in forma anonima agreata. Utilizam datele dumneavoastra in scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si pentru a imbunatati functionalitatea si calitatea serviciilor noastre online.

Pentru acest lucru vă cerem consimțământul și vă solicităm numărul de telefon și adresa de poștă electronică, în mod expres; avem ca temei al prelucrării interesul nostru legitim.

1.6 Securitatea, detectarea și prevenirea fraudei

Utilizam informatii, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda și alte activități ilegale sau care încalcă drepturile persoanelor fizice. De asemenea, folosim aceste informații pentru a investiga și detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor și pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. In acest scop, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terte parti, cum ar fi autoritatile publice , conform reglementărilor aplicabile în vigoare.

1.7 Motive juridice

În acest scop trebuie sa utilizăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigatiile si respectarea reglementărilor, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a confirma solicitările din partea organelor de drept, in masura în care acest lucru este prevăzut de lege.

  1. Dacă sunteți un angajat sau un alt tip de colaborator

2.1.  Pentru a intra în relații contractuale cu noi (Contract Individual de Muncă,  activitate de zilier etc.)

Vă solicităm datele impuse de lege pentru a încheia contracte de muncă cu noi, în temeiul unei obligații legale: nume, prenume, domiciliu, data și locul nașterii, coordonatele actului de identitate, acte de studii, cazier judiciar, cazier fiscal, CV-uri, adeverinta medicala, etc.

2.2.  Pentru a comunica cu dumneavoastră

Pentru a putea comunica cu dumneavoastră în timp util vă putem solicita numărul de telefon și adresa de poștă electronică.

  1.   Dacă doriți să vă angajați la Hotel Lion’s

Utilizăm datele personale conținute în CV-urile pe care le primim pentru a evalua calificările solicitanților pentru o poziție în cadrul S.R.L Hotel Lion’s inclusiv în ceea ce privește programele noastre de „internship”. Ne bazăm prelucrările pe interesul de potențială încheiere și derulare a unui contract de muncă.

Categoriile de date prelucrate în contextul relației noastre cu dumneavoastră sunt numele, adresa de poștă electronică, telefonul, adresa, datele personale incluse în CV, fotografia,  detaliile privind educația şi instruirea, calificările profesionale, precum şi alte date cu caracter personal pe care ni le puteți furniza direct.

  1. Dacă sunteți un partener de afaceri/furnizor

4.1.  Pentru a ține legătura cu dumneavoastră

Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a păstra contactul direct și a menține relația contractuală cu dumneavoastră. Colectăm aceste date având ca temei încheierea de contracte comerciale.

4.2.  Comunicarea cu dumneavoastră

Utilizăm datele dumneavoastră de contact pentru a facilita comunicarea in timp real, a detaliilor relevante cu privire la relația noastră contractuală.

4.3.  Obligație legală

În anumite situații vă putem solicita unele date cu caracter personal în temeiul unei obligații legale, impuse de legislația în vigoare.

  1. Transmiterea de date cu caracter personal către terți

Deși, ca o regulă generală, noi nu divulgăm datele dumneavoastră personale către terţi, există posibilitatea:

  • de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii de marketing (numai cu consimțământul dumneavoastră);
  • de a dezvălui datele de contact către furnizorii noștri de servicii  bancare, mentenanta soft, contabilitate , avocatura, de analiza a gradului de satisfacție si contracte de management (numai cu consimțământul dumneavoastră);
  • dacă există obligația legală de transmitere a datelor personale relevante către autorități publice, în contextul furnizării de către noi a serviciilor solicitate de dumneavoastră.
  1.       Durata procesării

Datele dvs. personale vor fi stocate pană la momentul încetării relației cu clientul, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice.

  1. Procedurile de securitate  implementate pentru a vă securiza datele personale
  • În conformitate cu regulamentul de  protecție a datelor cu caracter personal, S.R.L Hotel Lion’s a aplicat măsuri tehnice și organizatorice pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora.
  • Folosim sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja și pentru a securiza datele personale pe care ni le oferiți.
  • De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre.
  • Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.
  1.   Drepturile dumneavoastră

Aceste drepturi sunt următoarele:

  • Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate, vă permite să obțineți confirmarea faptului că datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de către noi şi, dacă este afirmativ, care sunt detaliile relevante ale acestor activități de prelucrare.
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete, vă permite să rectificați datele dumneavoastră personale dacă sunt incorecte.
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori, vă permite să obțineți ștergerea datelor dumneavoastră personale în anumite cazuri, ca de exemplu:

1) dacă datele nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care au fost colectate;

2)dacă procesarea s-a bazat pe consimțământul dumneavoastră și dacă v-ați retras consimțământul, sau acesta a expirat sau în cazul în care nu mai există un temei juridic pentru procesarea datelor dumneavoastră personale;

3)o instanță sau o autoritate de reglementare a decis că datele dumneavoastră cu caracter personal în cauză trebuie șterse;

4)dacă se dovedește că datele dumneavoastră personale au fost prelucrate în mod ilegal.

  • La rândul nostru, avem dreptul să refuzăm solicitarea ta de ștergere a datelor cu caracter personal dacă este necesar să le prelucrăm:
  1. pentru exercitarea dreptului la liberă exprimare și informare;
  2. pentru a respecta o obligație legală de prelucrare, pentru a îndeplini o sarcină executată în interes public sau în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care suntem învestiţi;
  3. pentru motive de interes public în domeniul sănătății publice;
  4. pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

-Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor, vă permite să obțineți restricția de procesare a datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite cazuri, de exemplu, atunci când contestați acuratețea datelor dumneavoastră cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm această acuratețe.

-Dreptul la portabilitatea datelor, vă permite să primiți datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și lizibil, sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date.

-Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea, vă permite să obiectați la procesarea ulterioară a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în condițiile și în limitele stabilite de lege.

-Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere.

-Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată (inclusiv cu privire la crearea de profiluri). La momentul la care va prezentăm această notă de informare, nu prelucrăm în mod automat datele dumneavoastra.

-Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR. Puteți depune plângere în special la autoritatea de supraveghere din statul membru al Uniunii Europene: (i) în care aveți reședința obișnuită; sau (ii) în care se află locul dumneavoastra de muncă; sau (iii) în care a avut loc presupusa încălcare a drepturilor dumneavoastră cu privire la protecția datelor. În Republica Moldova,autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal este Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Datele de contact sunt următoarele: 

-Adresa de email : centru@datepersonale.md

-Telefon (022) 820 801

-Adresa: MD-2004, Republica Moldova, mun. Chisinau, str. Serghei Lazo nr. 48

Suntem bucuroși să vă asigurăm exercitarea acestor drepturi, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau implică un efort disproporționat.